SHout

7 April 2014

Tungging Terbalik !


Hai fellas, hmm, mood saya betul betul betul tak berapa baik, terasa bila bila masa ja akan mengalirkan air mata.. eh apa kena mengena pula? erk.. well, aku kalau dah takboleh nak sabar memang menangis je la kerjanya.. tapi sayang, orang yang aku sayang jarang boleh teman aku, kalau nak call pun pikir berjuta kali, malas nak kacau dia la katakan.. aish.. taksemena mena pulak.. ok stop it pasal dia.. who? nevermind.. ignored it -.-


bermulanya pagi aku dengan mengadap kek yang sedap ni.. hmm, nyum nyum.. actually, kakak aku baru balik kerja, then dia kejutkan aku untuk makan kek ni.. yeah ! konfem la aku bangun kan.. nak bolot kek semua la katakan.. amboi tamaknya kau alia -_____- dengan rasminya pun aku bersarapan dengan kek ni.. tersangat la taksesuai masanya.. ada ke pepagi orang breakfast mkn kek ? mohon la memahami, aku memang obses dengan kek la.. minat sangat.. haha..

Ok dah habis cerita pasal kek, cerita pagi, ni nak masuk happy lunch hour.. yey! biasa la aku, pepagi pun dah mengadap komputer adik aku, laptop aku malas sayang nak on,, puiii, nampak tak aku memang saja nak guna hak milik tak kekal adik aku? hmm, baguih kan dapat akak macam aku? haha.. well ~ ok jom kita teruskan, abaikan soalan aku yang mengarut tu.. so macam biasa la, aku logout adik aku punya pesbuk, takkan aku nak guna akaun dia pulak, kang aku buat benda jahat nanti, foinee ! kejam sangat aku ni gamaknya. haha.. sambil layan lagu akon, aku pun online pesbuk.. tetiba ada orang pm aku.. eh.. konfem aku kenal kan.. hahah.. dengan tak semena mena tanpa rasa bersalah dia promote buku 'karya Ben'... mula mula tu aku tak dak rasa minat pun.. sebab aku jarang baca komik semua ni.. dulu ada jugak layan komik dekat sekolah.. pinjam sapa punya entah.. haha.. best ! lepas tu aku dah jarang layan dah .. entah la kenapa.. lepastu aku rasa nak layan balik, lepastu kan aku rasa nak kumpul semua siri siri komik, kalau sanggup nak berhabis duit beratus ratus pun aku sanggup, beratus ratus je la,, ribu riban takdaknya aku keluarkan.. hahah.. so far kalau aku dapat gaji memang aku akan simpan sikit untuk belikan komik kejadah semua ni.. ala kalau nak sopan sikit.. orang kata nak beli bahan bacaan dikala bosan gituhh.. tapi tu la, lambat pulak ayah aku nak bagi gaji nya.. 

Dalam aku nak cerita pasal buku ni.. sebenarnya aku pun taktahu wujudnya buku si karya Ben ni.. biasa la, yang aku tahu komik naruto, conan, lawan lawan.. haha.. kunonya.. pastu tetiba pulak abang tu promote dekat aku, langsung aku rasa minat terus.. haha.. 

dari google, kbye

Next, aku nak story pasal adik aku balik sekolah.. hmm, pasal adik balik sekolah pun nak cerita dalam ni.. yela.. suka aku la -____- dia balik jam 2 petang.. ok mak suruh aku ambik, aku memang takkisah pun, then pukul 1.50 ptg mak dah suruh pergi, ai balik pukul 2 ptg, awal benar suruh pergi ambiknya.. ok aku takbantah, mak aku sibuk hari ni nak pergi memancing.. wahhh, hebat kau.. haha.. ok aku start moto then pergi la sekolah pukul 1.50ptg, memang masa tuh ramai student la keluar sekolah, memang masa balik pun.. aku dengan senyuman yang tak putus putus yang asyik ditegur oleh junior cecomel ni.. hahah.. eh kak alia la ! lama tak jumpa, rindu kak alia la.. eh kak alia dah bambam, eh kak alia.. eh eh eh.. hmm, jangan la cakap akak bambam,, akak sedih tau :'( ok dah cukup..lepas tu aku tunggu punya tunggu, mana budak ni, batang hidung langsung taknampak.. dah la panas.. takkan aku nak tunggu dalam sekolah pulak, amboi gituh.. takpa la, adik punya pasal, kakak sanggup tunggu.. ok 15minit tunggu still tak keluar, foinee ! aku singgah rumah kawan aku, tunggu adik kawan aku balik, sebaya la katakan.. so aku tanya adik dia,, then dengan lancar dia jawab, perjumpaan. ok ! ni yang buat aku menyirap nih.. ok la.. aku sembang sembang.. dalam 2.40petang aku balik sekolah balik.. tak nampak jugak batang hidung dia.. ok la, dah panas sangat, aku beli milo ais.. sedap ! cool la sikit.. then tunggu lagi,, sampai la pukul 3.10petang.. ok taknampak jugak.. memang aku blah terus habaq hang.. potong habis, menyelit sana sini, laju gila aku bawa moto, syukur alhamdulilah aku masih lagi bernyawa.. sampai ja rumah memang bising la rumah tu.. tengok tengok adik aku dengan muka innocent dia,, lagi terasa nak hempuk kepala dia dengan helmet ! arghhh ! menyakitkan hati bukan ? memang bernanah la telinga hang dengan aku marah kan? padan muka tu la >______< ok aku faham cerita tak best, tapi suka aku la nak story apa pun, ok the end 


Lastly, hari ni memang hari aku nak marah orang, memang mood aku tak terkawal langsung la.. hafiz, sorry, saya takmampu nak kawal :'(

Dan jugak, aku baru perasan tajuk aku tak ada kena mengena langsung dengan entry ni, hmm, maaf saya taktahu nak letak apa, jadinya saya hanya mampu belasah ja.. ok ? sekian..

Terima kasih sudi baca Entry Ini :)

No comments:

Post a Comment