SHout

3 April 2014

Calm down


Well, siapa tak kenal dengan sikap aku yang agak baran ni.. tapi aku still dapat bersabar kalau ada orang buat aku tenang.. yeah ! itu la alia.. dulu dekat sekolah siapa tak kenal senior yang garang tak bertempat ni.. bukan nak kata aku famous atau apa.. tapi ada la sikit.. ahaks.. 

1st thing yang aku nak story kat sini ialah pasal employee caltex.. actually, dia tu sebaya aku ja, aish.. macam mana la boss tu ambik employee yang agak kurang hajar tuhh.. story dia begini, maybe dia kurang hajar sbb muka aku masam sangat kot.. eh ! aku customer ok.. atau dia takut tengok muka aku yang comel ni ? haks , perasan ! >_______<  memula tu, masa dia nak masukkan tiub tu dalam tank moto dah tumpah sikit.. eh tiub ke? arghhh ~ ignored it, aku taktahu nak sebut natang apa.. masa tumpah sikit aku takkisah, biasa la manusia, semua orang buat silap.. conversation aku dengan dia ..

aku : penuh
dia  : penuh ?
aku : ya la, takdengar ka ? (ok garang -,-)

Mesti dalam hati dia cakap, garangnya minah ni..well, aku memang.. macam mana la syafiq boleh terpikat.. haha.. ok takdak kena mengena -,- lepas tu, masa dia tengah isi tu, aku taktahu la muka dia gimana, sbb tak pandang dia langsung.. aku lebih fokus pada tank moto aku. hahah.. kenapa aku perlu pandang muka dia ? ingat aku dh jatuh hati dekat dia ? muka dia ? segak la jugak.. manis orangnya.. ok sempat lagi tuh.. anugerah ilahi la katakan.. taksalah nak puji dengan ikhlasnya .. hahah.. ok dah full.. bingo ! but masa dia nak tarik tu keluarkan tiub tu.. tumpah lagi minyak, bukan sikit, bukan setitik, tapi banyak ! banyak ! wahh ! kau buat mood aku spoil la bro.. dalam fikiran aku kata, kenapa perlu dia yang isi tank moto aku ? kenapa dia? arghhhh ! habis bau minyak ! 

aku : ada air tak? tolong siram, bau la..
dia  : air takdak, tunggu hujan la..
aku : hang ingat lawak ka mangkuk ? 

Silap la kalau hang nak main dengan api -,- kang terbakar hangus badan hang ! arghhh ! tension ! dah la aku baru bagi babyboo ni mandi.. hamboi, nama nak gempak saja kau alia -______- dah la takcakap berapa.. aku sendiri pulak nak teleng kepala aku tengok berapa kena bayar, caittt ! nasib tak putus leher aku.. lepas bayar aku langsung blah dari situ.. menyampah betul tengok muka mamat poyo tu.. 

2nd thing aku nak cerita pulak pasal orang yang bercinta nihh, haa ~ tempias aku jugak, but better u read 1st what i wanna to story before u tunding jari awk yang comel tu dekat sy ok.


haa tuh ~actually aku bukannya nak busybody, tapi memang pun.. agak la nak sweet couple pun,itu semuakan hal hal privacy kita, kalau nak i lap u bagai pun, dalam chat sudah la.. kan tak elok kalau adik aku baca ni, kang tak pasal pasal adik aku terikut sama, hamboi, pikir adik kau ja? adik org lain? i mean.. all of us la.. aku rasa umur depa ni pun baru setahun jagung.. taktahu la jagung asal dari mana, tolong la, tolong la.. prihatin la sama.. aku pun bercinta jugak, In Shaa Allah, tak lama lagi aku bakal jadi isteri orang, but takdak la pulak aku nak bersweet sweet dengan bakal suami aku nih.. wahhh ~ pulunnya alia nih nak bagitahu -______-

The last thing is esok family aku nak kacau dodol, la hai, baru aku pikir nak luang masa tangok runningman, arghhh ~ ada kerja la pulak.. its k, aku tahu, kalau aku takpergi esok, mesti dodol tu taksiap.. hmm, ok esok aku pergi.. dont worry moto lc sentiasa menemani aku kemana jua.. yeah! mak, duit minyak jangan lupa ye.. sayang mak ngat ngat ! euww~ muntah hijau +.+

So the lesson dalam entry ni, yang teramat la ditujukan utk aku.. hmm, alia, better lepas ni selalu la tenang k.. jangan nak marah ja keja hang -..- okbye


Rembat dari google kbye -_____-

Terima kasih sudi baca Entry Ini :)

No comments:

Post a Comment