SHout

4 April 2014

Dodol Kami


Yeah ! eventually, I've done read my novel ! yuhuuu.. hmmm, hmmm, hmmm, abang nak novel lagi boleh ? please.. tahun depan beli lagi tau.. hahaha.. ok, let me explain 1st, actually Im really really miss my brother so much ! bila dia nak cuti sem nihh, lambat bebenor :'(

Nampaknya mukadimah I tersangat la takdak kena mengena dengan my tajuk yang suci lagi murni nih.. ok, nevermind.. sini.. entry sebelum nih aku dah kata dalam entry kan, kalau aku tak ikut mak aku pergi untuk buat dodol tu, konpem dodol tu taksiap kan ? well ~ aish, bangganya saya.. haha, gedik ! takdak la, mohon la jangan percaya apa yang aku katakan, segala galanya dusta belaka, alia, mohon insaf la -,- 

ok stop it, semua itu mengarut, haha, actually jugak, ini adalah kali kedua family aku buat dodol untuk tahun ini la, sebabnya, kali pertama buat, dah tetiba pulak muncul customer, katanya nak order, sedap maybe... dodol ini dibuat secara gotong royong, so takdak melibatkan mesin yang mahai mahai tuh, owh biasa kami memang suka gotong royong gini, dapat merapatkan silaturrahim gituhh ~ how sweet :') disebabkan pemintaan banyak, so aku pun bertungkus lumus menyiap kan dodol tersebut, eh ! jangan nak menipu ok alia.. setakat kacau sejam ja, baik takpayah.. eh ! kira ok la sejam.. dari aku kacau 60minit ja ? hahaha.. lantak kau la.. atleast aku tolong.. haha..kbye 

Baru nak mula, pukul 10 pagi, ok nak bagi tahu jugak jam pukul berapa -____-

dah separuh jalan, entah la pukul berapa, eh . tadi pulun sangat nak bagi tahu, caitt 

Kira ok la letak gambar sepupu kesayangan nih, haa~ besar pulak aku tengok gambar ni, its k, btw, agak keji tak? hahah... miela, mohon jangan berlagak kembang la.. hahah

Hmmm, nyum nyum, siap sudah.. :D

Bila dah siap, haruslah dipacking untuk para customer yang dihormati semua ini pun adoi.. 

Aku taktahu la pukul berapa siap, sebabnya aku blah awai lagi, haa~ teruknya perangai.. well, aku ada sebabnya jugak.. aish.. keja nak mengata orang ja.. serupa hang jugak la alia woi -.-
kbye :)






Terima kasih sudi baca Entry Ini :)

No comments:

Post a Comment