SHout

11 April 2014

Congratulation =)


Dah kenapa pulak nak tahniah tahniah bagai ni, tajuk entah hape hape la alia ni.. kepelikkan betul. amboi gituhh.. hahah.. well~ I just want to say congratulations to those who got an offer for further study.. sekarang ni tengah femes pasal tawaran IPG.. apa ipg ni? Institut Pendidikan Guru derr .. tahu dah ? kbye

Actually kan, aku taktahu apa kebenda natang la ipg ni, amboi ceteknya pengetahuan kau alia, teruk ! tapi lepas aku buat research..hmm baru aku tahu.. apa ke benak sangat -____- aku dapat tahu pun sebab exclassmate aku post dalam pesbuk katanya dia dpt offer ke ipg ni.. so dari situ la aku mulakan penyiasatan, yang kononnya macam FBI ok.. haha, ok tak lawak.. oh ya, tak lupa juga, rakan facebook aku yang dihormati.. ALIA SYUHADA .. aku rapat dgn dia pun sbb dia tersangat la friendly nak mamfus.. seriously best ada rakan facebook macam dia ni.. happy indah ja hidup aku.. meriah sangat.. hmm. iloveyou alia.. nama kami sama ok.. (ini penting haha)

comel kan budak alia ni? budak? hahah.. maaf Miss Alia =D
Apa apa pun alia syuhada, sorry rembat gambar awak, sorry tempek gambar awak dekat blog saya, bahkan siap edit bagai siap letak wnfa96.blogspot.com lagi tuh, ok melampau.. sorry, and tahniah jugak untuk awak sbb dapat offer itu,. moga ada rezeki awak untuk jadi seorang pendidik utk masa akan datang ya.. loveyou.. satu lagi, mesti awak bangga kan saya letak gambar awak dalam blog saya, ahaks, kbye

Tapi kan aku dalam masa yang sama kan, aku rasa down sangat, eh? sebenarnya aku masih dalam dilema, amboi gituhh.. yela, kalau nak diikutkan rasa minat aku terlalu berharap dapat jadi seorang chef, so of course la kalau boleh nak sambung belajar pasal yang berkaitan chef ni, but at the same time, my mom dislike it..otokae =( haaa ~ kan dah keluar bahasa korea.. sedih gilakk kau.. mak aku nak sangat aku sambung belajar dalam bidang nurse ni.. hmm about nursing ? are you really ? aku ni dah la takboleh pandang langsung ubat ubat ni.. naik loya.. amboi melampau nampak,, then sepupu aku berharap daripada sambung nurse baik sambung medical assistant ja.. pilihan aku, aku just apply akaun, nurse and medical assistant, see? akaun jugak no satu.. tapi itu la.. aku tak ambik subjek akaun dulu.. hmm past is past alia.. its k la, kalau dapat antara salah satu tu pun aku dah bersyukur.. I know Allah has a best plan for me.. 

Tapi itu la, kau ni alia, dari tadi duk tapi tapi.. pasaipa? ok pehliss jangan menyampah.. aku memang macam ni, kbye.. aku terlalu la memerlukan banyak nasihat dari orang yang ada pengalaman ni, nak jugak tahu mana yang ok mana yang tak ok, mana yang baik mana yang jahat, eh? hmm.. aku cuma perlukan nasihat, then aku buat dengar macam tak dengar ja.. sakit hati ? hahahahaha.. jahatnya alia ni -_______- 

Ada orang yang bagi nasihat tu, siap perli lagi, apahal? come on la manusia.. awak pun manusia biasa, kita semua sama ja,, buat apa nak perli bagai ? pikir bagus ka ? macam kata diri sendiri ja alia ? ahaks..

Motif letak gambar sendiri ? kbye












Terima kasih sudi baca Entry Ini :)

No comments:

Post a Comment