SHout

2 April 2014

Memang aku terasa, so?


I dont know how to start this entry, but aku kena juga wujudkan entry ni.. actually, aku aku aku.. arghhhh ~ stress ! story dia macam ni, err macam ni.. sorang makhluk Allah ni secara tidak langsung macam dah aku tak kenal siapa dia.. seriously, who I am for u right now ? tolong la jangan bebankan fikiran aku, kita pernah bergaduh ke? eh buat tanya boleh alia ni -,- tapi tapi tapi, itu dulu.. tolong fahami aku..aish, masalah !

Hmm, aku sebenarnya takdak la desperate sangat nak kawan dengan hang, cuma dalam Islam kan, memang tak elok kalau bergaduh sesama saudara.. eh.. even kita tak gaduh pun, tak boleh ke kalau kita bertegur secara informal? susah sangat ke? nak kata aku tak puas hati? ya ! memang aku tak puas hati ! aku terasa nak ja hantar mesej berduyun duyun dekat hang.. biar hang sampai rimas, sampai give up, sampai block number aku ! tapi tapi tapi aku takdak keyakinan la pulak nak buatnya.. eceh, ayat kemain kau alia, padahal hampeh -_____-

Aku sedar, aku dah banyak buat salah kat hang, terutama yang melibatkan hati perasaan, tapi hang jugak kena faham, aku jugak manusia biasa.. kalau mesin yang hebat pun buat salah, apatah lagi aku.. semua orang buat silap weh.. takboleh ke kita baik macam dulu, even tak rapat macam dulu, atleast kalau tegur pun, jangan terlalu formal, aku terasa teramat la janggal sampai taktahu nak cakap la.. bayangkan hari tu kita chat, arghhh ~ aku macam syok sendiri, macam tengah bercakap dengan orang yang entah la.. kecik hati aku.. ahaks.. please la.. jangan la layan aku macam aku ni tak layak langsung nak dapat kemaafan dari orang macam hang :'(

Kalau nak tahu, dalam kepala hotak aku ni, memang ada la jugak niat nak berborak kosong dengan hang, kononnya nak tanya khabar, ambik berat sikit.. hmm, ayat macam tak ikhlas ja ni kenapa ? suka aku la -,- tapi tu la.. respon yang hang bagi teramat la aku rasa nak buang terus dari hidup aku.. hmm elok elok aku nak berbaik seperti sedia kala.. macam ni pulak hang balas.. ok.. kita ikut cara hang ok.. but, make sure, dont stalk me anymore.. please ~ aku tahu.. hang selalu stalk aku kan? hahahah.. kau pikir aku taktahu? aku bukan bebudak la.. dah masak pun dengan sikap hang, dah hangus hitam pun... tapi kalau ada orang marah aku, konfem, aku menangis, ai.. tadi kemain kata bukan bebudak lagi.. pirahhhh !

Aku jugak tahu, 40% tweet anda pasal saya :'( kenapa ? kenapa ? aku terasa la.. serius aku terasa.. tapi memang betul pun kan hang tuju kan kat aku ? kang dia tuju kat orang, kau jugak yang malu alia woi >___<  takdaknya , dia memang tuju kat aku.. hahah.. biar la aku perasan sekali dua kali kala.. taksalah pun.. eh .. mcm tu pulak? hmmm lantak la.. satu ja nak kata... jangan benci aku.. yeah ! lagi bagus kalau hang sendiri yang baca entry ni.. tapi siapa la aku ni kan,, untuk hang jejak dekat blog yang kusam ni.. hmm. aku sedar.. caittt ~ dah stop !





Terima kasih sudi baca Entry Ini :)

No comments:

Post a Comment