SHout

6 December 2013

FREEDOM


Oh peeps ! Seriously I miss you , eceh , ehem ehem , why so kekok nak update . Gila ! yes , lama gila aku tak ngadap blog aku , oh my God , HAHA , Welcome Back Alia ! In Shaa Allah , aku cuba la aktif balik mengupdate blog ni memandangkan SPM pun dah habis .

Kehidupan aku biasa ja , haha , ok aku dah mula nak bercerita . mohon jangan muntah baca cerita aku , yang mana meluat benci or menyampah maybe , sila jangan datang blog aku lagi , haha . aku sedang menghalau ni , mohon terasa kepada my haters , haha , 

2 Disember 2013 aku tamat sekolah , tamat jadi senior di Smk Alor Pongsu , tamat la sebagai senior yang jahat ! senior yang suka marah , senior yang suka berlawan , senior yang suka perli orang , senior yang peramah , senior yang suka cari pasal dan sewaktu dengan nya , tahun depan junior dah takjumpa la kakak PRS ni bising kat perhimpunan , taktengok dah la geng kakak ni pergi dataran lambat , taktengok dah la kakak ni tolak moto lc masuk sekolah , taktengok dah la kakak ni buat muka masam pepagi , haha , ok , And I'll miss this moment , semua kenangan bersama kelas 2A1 , 3A1 , 4Ekonomi wif 5Ekonomi sentiasa dalam hati , eceh ayat . haha . Lepas ja paper akhir 2.12.2013 , memang rasa oh yeh ! I'm Freedom ! haha , tapi tetap rasa sedih ok nak tinggal sekolah ni , goodbye school :')





Terima kasih sudi baca Entry Ini :)

No comments:

Post a Comment