SHout

7 August 2013

Salam Lebaran


Wahai semua manusia yang dikasihi , syukur ke hadrat ilahi dengan limpah kurnianya aku dengan tenaga yang agak tak berapa nak rajin ni untuk menghupdate blog setelah sekian lamanya aku tinggalkan , alhamdulilah sangat aku mendoakan anda semua berjaya dalam hidup , eh! 

Act, aku terlalu sibuk dengan study , kononnya --' err , saya tak tipu ok. Memang banyak sangat tekanan bulan ni. Aku nak trial SPM >.< tapi alhamdulilah la , dah banyak yang aku ulangkaji but tetap ada juga topik topik yang aku benak sangat nak faham nya , apa ke payahnya topik tu , tensyen kami tau :(

Haks! bukan pasal exam aku nak cerita sebenarnya, ini pasal bulan ramadhan dan bulan syawal :') serius aku terasa cepat sangat bulan puasa nie , terasa cepat sangat sangat masa berlalu, Ya Allah , bulan mulia dah nak pergi pun , dan syawal pulak yang tiba. hari nie hari terakhir untuk kita berpuasa , hope ini bukan ramadhan yang terakhir untuk kita semua , moga kita semua dipanjangkan umur dan berjumpa kembali bulan ramadhan tahun 2014. Amin ~ 

Kini tiba masanya , kita berhari raya blablabla --' Berdentum dentum dah aku dengar dekat sini , Memekak ja orang lain nak tidur , Eh ! macam aku ni tidur awal ja , haha , err apa pun memang memekak , tak suka tahap gila bunyi meletup meletup nie , baik duduk rumah baca al-Quran , kan bagus mcm tu , alhamdulilah , aman raya ni , hospital pun kurang pesakit akibat mercun -.-

Kepada my lovely lovely lovely family , I love u all so damm much, org minta maaf ya, buat mak ayah , org syg mak ayah sangat sangat ! org minta maaf ya , mungkin TERberlaku org tak beradab ka apa ka, mesti ada la kan , hope mak ayah faham , org stress gila nak spm ni , thankz mak salu bagi kata semangat setiap pagi, thankz ayah menghargai setiap apa yang org buat , thankz so muchhhh, muahh ~ to my sibling2. I so sorry, please ! forgive me! jyeah ! duit raya jangan lupa, sayang hampa.....

Btw, aku nak minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki, maybe ada terkasar bahasa, terlanjur kata, terkata kata dan segala TER la kan. Biasa la , manusia memang tak lepas dari buat kesilapan, rite ? kepada "HANG" aku minta maaf , yela aku kan pernah maki hang bagai disebabkan dia , tak pasal pasal hang jadi mangsa, kesiannya awak --' aku memang cadang nak anta msg dekat hang nak minta maaf, ye la , kita kan nak SPM , tapi tapi tapi , aku terasa malas nak anta msg kat hang , tgk la macam mana nanti ye adik manis , kalau hang baca nie pun lagi bagus , senang ! aku betul betul minta maaf , aku doakan hang dgn dia bahagia en berjaya dalam SPM nanti okeh ?..

To my Beloved friends ! Nadzirah , Wan Atiqah , Syahadah , Nurul Ain , Suhaira and Adila , Maafkan aku , maybe aku selalu marah hampa , terutamanya time study Math , Oh dalam hati mesti hampa asyik kutuk aku kan ? haha , maaf kan saya sebab jadi cikgu math yang agak terlalu garang, I love u all, terima kasih teman aku saat aku sedih dan gembira , sanggup teman aku masa aku tengah menangis ,  kononnya sedih tahap tak boleh tahan la tu , haha , sayang hampa, Aku doakan kita semua berjaya ok , belajar elok elok, tak faham sesuatu kita bincang sesama ya, Jujur pada diri sendiri , yakin kita boleh buat , yeah ! SPM ! semangat pulak aku , haha. 

ok Last ! buat semua pembaca yang pernah jenguk jenguk blog aku nie , Selamat menyambut hari raya , aku minta maaf maybe hampa terasa dengan entry aku nie , ye la kan , ayat aku memang ada yang agak agak pedas , mohon maaf ya , salam lebaran salam aidilfitri. terima kasih , assalamualaikum :)

Sekian ...



Terima kasih sudi baca Entry Ini :)

No comments:

Post a Comment