SHout

12 August 2012

Bersama mereka yang aku sayang

hi


  Hey ampa semua , apa khabar weyh ? sihat - sihat belaka kan ? kan ? kan ? alhamdulilah , bagus la kalau mcm tu , yang mana sakit tu , aku doakan ampa cepat sembuh ea , AMINN ~
 Pejam celik , pejam celik , pejam tak celik-celik , and sewaktu dgn nya , alhamdulilah , kita berpuasa untuk yg ke 23hari , dan esok 24hari , seterusnya 25hari plus lagi 5hari , kita dh sambut raya , cepat betul masa berlalu ken ? terasa baru ja sambut puasa yg pertama , yang berlalu biarkan berlalu , kita fikirkan untuk esok hari ea :)
 
 Act , semalam aku berbuka puasa di rumah paklang , arwah maklang telah kembali ke rahmatullah pada hari sabtu 4hb yg lepas pada pukul 4.20a.m . Al-fatihah buat arwah maklang , semoga arwah ditempatkan bersama org2 yg soleh :') 

 Kelmarin ada majlis tahlil untuk arwah maklang , so kami semua berbuka di sana , papew hal pon , malaih nk taip pepanjang mcm karangan bagai , homework karangan pon aku ta buat lagi , bagus kan aku ? hoyehh ! 





ok , cukup2 la , tak larat aku nk upload bebanyak , punya la lembab line nie , 
bersama mereka yg aku syg sesangat , 

Sekian :))





Terima kasih sudi baca Entry Ini :)

No comments:

Post a Comment