SHout

31 July 2012

Tak tau la Title apa -.-

hi

Helo , Helo , Helo , Helo , Helo , hamboi byk benar helonye ea ? punya lama ta update blog , almaklum la sibuk mengalahkan mak ayah aku , eh ! hampa apa habaq ? sihat ka ? posa dh tinggai berapa hari dh ? eceh ! silap tanya soalan pulok , kihkihkih , yoyoyo ! mesti ada tinggai kan ? kan ? ceh ! tok sah duk menipu sgt la , ALLAH tahu segala-galanya :) better jujur dgn diri sendiri ea .. Oh ya ! selamat berpuasa untuk esok !

Alhamdulilah , hari nie hari ke 11 kita berpuasa . ye dak ? hamboi kau ! sibuk sampai tak tahu dh puasa hari keberapa ? dasyat kau ! mohon - mohon sedaq la diri tu sikit ea , cari la pahala pada hari yg mulia nie , jgn asyik nak main mercun ja , kebabo0m , kebabo0m saja ja kan ? *tetiba pulok -,-

Yeah ! baca kan tajuk aku yg comel kat atas tu ? ouch ! TErsangat la comel kan ? yuhuu ! agak kebangangan aku hari nie , punya nk update blog tapi tajuk tak ada , yeah ! hentam saja la labu ! asalkan dpt post entry yg agak gila nie , saja la nk update kan , hujung-hujung bulan nie la yg bestnye update *apayangbestnyepontatahula-,-

Apa yg syok nye hari nie ialah exam sudah tamat ! sedang mennati exam akhir tahun pulak la ea . Yahoo ! terasa diri lega ja lepas jawab paper akhir tadi , yeah ! padahal hentam ja semua jawapan tu , punya ta baca buku , eh ! TERtypo pulok , bukan tak baca , baca ja , tapi tak boleh nk masuk dlm kepala , sokay la , benda yg cikgu ajaq dh ada dlm kepala , eceh ! bajet hengat ja -.- biasa la , nyanyuk bak kata kwn aku .

Lagi apa benda aku nk citer ea ? hah ! disebabkan lama aku tak citer pasai si penguin aku tu , so meh sini aku nk citer sikit , yey ! masa balik sekolah tengahari tadi , aku kan ? kan ? kan ? tengah tunggu mak tersyg aku nieh , tetiba kan ? dia kuar pintu dari pintu pagar sekolah dgn senyuman yg cukup menawan der ! ya ALLAH , aish ! puasa ! puasa ! :D gila weyh ! segaknye dia , seminggu tak tgk dia , oke aku dh gila ! stop citer pasal penguin lagi , sbbnye lion aku dh jeles ! yuhuu ! untung la ada yg jeles kan , kau jgn jeles :p

Oke , nk jugak boh pic yg agak minta penampaq nie kan , hey ! suka hati , jantung , paru-paru aku la , sibuk jak kau ea , aish ! sabar , sabar , *akupuasa , mcm aku sorg jak yg puasa ea , hahah , k . kebanyakan org suka letak gambar & suka letak kapsyen muka minta penampaq la , penerajang la , kan ? kan ? k , termasuk aku , so now , itu muka bukan nk minta penampaq , tapi itu muka minta kek ! lai lai lai ! belikan sy kek sebijik ! kihkihkih , comey dokkk ? makaseh sudi jujur , ALLAH syg hambanye yg jujur , 
Salam Ramadhan :))



Terima kasih sudi baca Entry Ini :)

No comments:

Post a Comment