SHout

16 August 2012

Hari Terakhir di sekolah sebelum Cuti raya bermula :)


   Hello Peeps ! yuhuuu ! cuti sekolah dah bermula esok ! Ceh ! macam tak pernah cuti kan ? padahal dulu Mc berbulan-bulan tak ada papew pon , hoyeh ! hampa tak tau macam mana rasanya cuti berbulan-bulan nieh ! Bosan gila kot ! dah2 ! biarkan , malaih nk ungkit pasal cuti tu , skrg aku dh cuti seminggu sbb nk raya , yeah ! RAYA ! hehe .

   See ? eh ! Baca tajuk entry nie kan ? yeah ! gedabak punya panjang kan ? yeah ! macam semangat nak taip entry nie ! --, Act , hari nie kan hari terakhir kat sekolah , pagi-pagi lagi , ada majlis tadarus al-Quran n diikuti dgn khatam al-Quran . Terasa syadu ja dgn dorg membaca ayat suci al-Quran :') aku yg hanya mendengar mengikuti membaca dgn perlahan-lahan :) Lepas ja tamat majlis tu , selesai guru bagi ucapan , semua pelajar bersalam-salaman dgn guru ! yeah ! itu la saat dinantikan ! terasa nk mengalir air mata aku saat cikgu yg mengajar aku mathematic dulu , still egt aku , siap peluk cium dia lagi , ya ALLAH , terima kaseh cikgu :')

   Lepas salam-salam semua , then , masuk kelas la apa lagi --, masuk ja kelas , semua pakat sembang pasal raya , and soalan paling pemoih yg aku tahu ialah "baju raya hang warna apa weyh ?" pakat-pakat la duk tanya aku , dah tu org yg sama ja duk tanya aku , aish ! naseb posa ja , kalau tak , dh lama aku luku pala dia =.= . semangat sungguh depa nie , haha . OkStop ! balik pada kelas , dari awal sampai balik memang tak belajar , semua sembang2 kosong ja , meh tgk gambar2 kami dlm kelas nie , semua muka org puasa , yeah !








ok , ini ja la , malaih nk upload bebanyak :)

sekian :)







Terima kasih sudi baca Entry Ini :)

No comments:

Post a Comment