SHout

22 August 2012

Happy besday dear ! ♥

hi


Hello ! hello ! hey peeps ! hari nie , hari rabu kan ? 22.ogos.2012  kan?
kan ? kan ? hari nie besday kawan aku ! yeah ! 

•♥•♥•♥•♥ Happy Birthday •♥•♥•♥•♥ 
to
WAN NUR ATIQAH SHAHFFINAZ BINTI MEOR MOHAMAD NUR ARIFFIN

yeah ! gedabak punya panjang nama dia kan ! 
nama yang unik weyh ! jenuh la bakal suami dia nk akad nikah nanti kan ? kan ?
berbelit - belit lidah nk sebutnya . dh la tengah ketaq , nak pulak ingat nama yg panjang nie kan ?
alahai , haha , ok ! sorry dear jgn marah aku kutuk bakal suami kau ea :))
ntah betul ntah tidak aku eja nama hang nie ? betul la kot nohh , 

Sygs Wan ! happy besday weyh ! 
la aih ! dah makin besaq dh hang ea ! aku kenal hang tahun lepas . 
tak sangka tahun nie kita rapat kan , terasa best weyh bila bersama dgn hang , 
yuhuu ! budak sporting hang nie ! aku suka ! 
tak pernah pon nak sentap - sentap ngan aku ! kan ? kan ?
alahai , biasa la kan , semua org pernah buat kesilapan . jgn marah la kalau aku kutuk hang . 
kutuk depan-depan ta pe kan ? haha . 
oh ya ! nak hadiah ? insyaALLAH , kalau aku ada duit , 
aku beli hadiah kat hang taw , haha ,. tunggu la lepas ak balik kelantan nanti ka :)

May ALLAH bless you always dear ! 
hope impian hang tercapai , harapan yg diharapkan tertunai , 
setiap doa hang dimakbulkan , happy selalu weyh !
hang ada masalah , don worry , ak sedia ada untuk tolong hang weyh ! 
hang sedih , teringin nk nangis , don worry , aku sentiasa ada untuk pinjamkan bahu aku pada hang :')
aku ada weyh ! aku tak leyh selalu di sisi hang , 
tapi aku akn selalu ada dlm hati hang ! I love u so much dear ! 

Last ! Happy besday sygs ! 




 ♪♫♪.¸¸.♪♫♪ Happy Birthday to You ♪♫♪.¸¸.♪♫♪
                 ♪♫♪.¸¸.♪♫♪ Happy Birthday to You ♪♫♪.¸¸.♪♫♪
 ♪♫♪.¸¸.♪♫♪ Happy Birthday to Wan  ♪♫♪.¸¸.♪♫♪
              ♪♫♪.¸¸.♪♫♪  Happy Birthday To You  ♪♫♪.¸¸.♪♫♪
  ♪♫♪.¸¸.♪♫♪ Happy Birthday To you Dear ♪♫♪.¸¸.♪♫♪

Terima kasih sudi baca Entry Ini :)

No comments:

Post a Comment