SHout

17 February 2014

Rancangan Hujung Minggu


Seriously, Lepas aku check balik segala aktiviti yang dirancang, dilakukan dan entah la kan, dah macam perdana menteri kau, setiap hujung minggu, ada ja aktiviti yang nak buat... jom la usha baca meh apa yang aku buat setiap hujung minggu just untuk bulan Febuari ni..


Tarikh ni happy new year kan ? ayah aku ada buat event pertandingan memancing dekat Tasik DarulAman dekat Jitra.. memang best, sebab tasik dia luas la jugak, kawasan boleh la cantik jugak, but ! aku taksuka toilet dia... eeeuwww ~ memang ramai yang masuk, alhamdulilah.. Tahniah kepada pemenang, Kat sana ada kemudahan surau, toilet, kawasan paintball (entah betul idak aku eja tu), kedai jual makanan dan best la .. haha 1st prize dia 23k ok.. auch ! banyak tu.. haha


Tarikh ni jugak untuk pertandingan memancing yang ayah organize kan.. Tapi ni dekat Serdang, Kedah.. ok kalau yang ni pulak kalau tak silap 1st prize dia 13k kot... Gua turut turun padang ok, dah panas duk bawah khemah, bahang dia.. atudiaaa, duk depan kipas pun tak terasa apa.. tapi apakan daya, jurugambar yang takprofesional ni perlu bertugas untuk dapatkan duit, gambar cantik tak cantik, haaa itu belakang kira, gua peduli apa, bapak aku rileks ja tgk gambar yang aku snap, apahal yang lain nak bising pulak kan,, haha, gua memang kasar -.-


Ini tarikh pulak aku kelik kelate with myfamily ler, nak lawat my love grandfather.... ok the end, gua malas nak karang ayat pepanjang berjela, sebab gua dah start rasa malasnya -.-


Akan Datang minggu depan, ada family days dekat Pulau Aman, nak memancing with all my family, even aku takreti mancing, heyy ! jangan tengok sebelah mata la, aku biasa fishing dekat tengah laut okey dengan panasnya sampai sunburn muka aku, tapi pengalaman ini memang best sangat ! bila orang tanya, bangganya aku cakap aku biasa ja mancing tengah laut naik boat.. yeah ! pulun okey -.-

Kesimpulannya, Every weekend gua memang sibuk, gila ar , ayat agak macam aku ni tauke ja... haha.. anak ja... ayah aku yang sibuk.. aku tumpang sibuk ja... lepas aku type semua ni, baru aku perasan, kenapa la tajuk entry ni aku rasa skema sangat entah, dah macam dalam telebisyen ja.. haha.. lantak p la.. peduli apa kah.... 




Terima kasih sudi baca Entry Ini :)

No comments:

Post a Comment