SHout

11 February 2014

Everything ..


Hey peeps, I dont know to story about what, so aku belasah je apa yang ada dalam otak aku, yey kita enjoy -.- ok stop, act aku sebenarnya malas bebenor nak mengupdatenya, tapi disebabkan ramai pulak yang soal aku, takupdate blog ke? takde kisah baru ke nk update? tambah tambah laki aku pulak soal "syg tak update blog ke?" hamboi, laki kau .. hehe .. so rajin p la sekali skala kan.. setiap kali aku nak update ja, mesti segala idea aku lesap hilang dek kabus, kalau tak terfikir nak hupdate, atudiaa, idea datang bagai air sungai yang mengalir tanpa hentinya..

ok, tipu

Sebenarnya, saya rindu sekolah :'( sadlife betul... dulu kala kalau nak pergi sekolah pun jenuh mak aku nak kejutkan, pasang alarm pun aku buat buat takdengar ja, even bunyi alarm tu mengalahkan bunyi bom meletup..hamboi, seriously gua terindu teramat la dekat sekolah.. haha.. ok the end..


Ok ini my family belah my mom.. ini baru 5family, ada lagi 4family yang tak join, dont know why.. yang takjoin family pakngah, pakteh, paktam and pakcik.. hmm, maybe nextime... pict bawah ni, pict tahun lepas hujung tahun 2013, tersangat awesome ! kami pergi after aku tamatnya exam SPM ! tersangat la best ! release tension la jawabnya.. aku dengar ceta, 22/2 ni nak pergi pulau aman, my father sponsor, haha.. nak pergi memancing dan tenangkan jiwa serta nak merapat hubungan silaturrahim, In Shaa Allah, rumah dah booking dah.. hehe, then 13/2 ni ayah aku nak balik kelantan, but taktahu la jadi ke tak..hatudiaa, byk aktiviti bulan ni.. moga sentiasa diberkati olehNya :') Btw, ni nak tnya ni, nampak tak sorang lelaki yang pakai baju tshirt hitam yang dekat budak pakai baju biru and hijau tu ? how sweet, dia la my sweetheart yang disayangi tu .. haks , muah :*


Yang ni pulak aku nak story pasal pertandingan memancing yang sedang meningkat dan bertambah popular, ehem ehem ,, sesiapa yang pemancing tegar mesti dia tahu, but aku tak dak rasa riak or what, just nak bagitahu, ayah aku tauke ni, ayah aku yang organize semua ni, hehe, alhamdulilah, ini just partime job my father, ayah aku still lagi pegawai kerajaan..masih lagi memegang jawatan sebagai seorang polis, In Shaa Allah, hope segala yang ayah buat sentiasa diberkati dan sentiasa kuatkan semangat, iye lah kan, bila kita dah maju sikit, popular sikit, mula la ada orang suka judge kita yang bukan bukan, fitnah yang bukan bukan, harap orang tu insaf la, mohon jangan berfikiran sempit, kalau setakat lempaq fitnah kat orang hang pikir hang akan berjaya? haha.. 



Ini ayah saya ! ok saya rendah -.- 


ok ini kesayangan aku, aku rindu dia sangat

ok jujur


Terima kasih sudi baca Entry Ini :)

No comments:

Post a Comment