SHout

10 January 2014

Happy Birthday For You


Yay! my 1st entry for this year, hmm, rasanya masih belum terlalu lewat untuk gua wish happy new year kan ? haha, peduli la . ehem ehem, Selamat Tahun Baru kepada semua Hamba Allah yang dikasihi dan disayangi, harap tahun ini lebih baik dari tahun lepas, semoga kita semua dilindungi dan sentiasa dimurahkan rezeki oleh-Nya, semoga setiap impian kita tercapai dengan baik, dan sentiasa la kita menanam semangat dalam diri dan jangan la kita putus asa sebelum kita berjaya, In Shaa Allah , Amin :))

Actually, aku tengah merajuk, wahh ! aku merajuk ? haha, kelakar -.- aku rindu syafiq la, dia kalau siang siang mesti sibuk tahap gila, eh yeka ? haha, tengah malam nanti je la, aku dapat whatsapp dengan dia, eveliday ok, hmm, so kay, gua hati kental, gua boleh ja tahan rindu ni, baru la sweet macam tebu.. haha.. untuk awak, mohon jangan lupa makan, jangan lupa solat, dan terpenting ni, jangan lupa saya,, haha, ok penting,,

Dalam masa terluang ni, aku nak update entry pasal sahabat aku, ecewah.. hmm, hari ni 10 Januari 2014, hari ni hari special la sikit buat dia, hari ni birthday dia :)) hiks, nama dia Siti Nur Syahadah, acana aku nak story ya, nk wish terus ke atau nak story acana aku boleh rapat dengan dia ? hahah, takpa la, disebabkan aku ni terlebih rajin yang takdapat dibendung lagi untuk hari ni, so aku cerita la sesikit acana aku boleh rapat dengan dia, haha

Aku kenal dia masa kami form3, dia pindah perak, and masuk satu kelas dengan aku, masa tu aku memang takpeduli pun dekat dia, see? gua sombong -..- haha, eh ! takdak la sampai tak peduli langsung, serius ! masa dia menangis aku yang g pujuk dia ok, penyayang tak aku ? euuwww ~ pastu masuk form4 pun kami masih lagi bersama, mula mula aku rapat dengan cem tu cem tu ja, pastu taksangka pulak boleh terapat tergam terus, semua yang aku nak buat, semua aku minta pendapat mereka ni, dan dalam group ni, aku paling rapat dengan Nurul Ain dengan Syahadah, Syahadah ni dia jenis open, even aku kutuk dia depan depan pun dia tak terasa lagi, dia lawak bangang dia ada la, so aku pulak jenis suka orang yang tak kuat sentap, suka orang yang boleh terima lawak bodoh aku ni, dan syadahah dengan ain la kot, haha,aku tak kata yang lain tak ok, bagi aku semua orang sama, aku boleh terima semua, aku takpatut la nak burukkan sahabat aku yang lain, semua orang ada tabiat masing masing, macam aku, maybe orang nampak aku ni jenis yang tak ambik peduli apa orang kata, tapi sebenarnya gua tahan kemarahan tu dalam hati ok, gua pun reti sentap cuma malas nak tunjuk, haha, sweet tak ? lol -,- so syahadah ni memang best la, happy ja kalau ada dengan dia, dalam kelas selalu jugak gelak ketawa masa cikgu mengajar, oh jahatnya kami, haha, tapi jangan ingat kami takfokus belajar pulak, haha

Kami tubuhkan group yang kononnya geng paling gangster kat sekolah tu, phewww ! haha, tapi tapi tapi, kami still hormat cikgu, dalam group tu aku, syahadah, nadzirah, atiqah, ain, suhaira, adila, dan intan, dan gua selalu bajet jadi leader, haha, dah tu, setiap kali apa yang mereka nak buat mesti nak minta persetujuan aku, walaupun aku kata aku tak kisah, aku ikut je apa yang mereka nak buat, group aku takpernah buat benda yang terlarang oleh undang undang agama, sekolah dan negara ok, mohon la, paling best bila setiap petang kami ada study group, syahadah ni paling menyampah dengan matematik, haha, macam aku memang aku minat sangat dengan matematik, so segala yang berkaitan dengan matematik ni, memang aku push betul betul, haha, jadual study group pun aku yang tetapkan, see? gua memang bajet leader, haha, kalau hari tu ada study group subjek matematik, muka yang paling sedih sekali syahadah dengan ain, phewww! mereka dua ni memang tokleh terima langsung subjek ni, haha, tapi tapi, aku paksa jugak depa, ajar ajar ajar! syadahah memang selalu sangat kena marah dengan aku, kesian dia, ain taknak belajar dengan aku, takut katanya, dia tu sensitif, marah sikit dah berlinang airmata, dengan aku aku sedih, aish, alhamdulilah, rasa rasa mereka boleh kot jawab dalam exam spm tuh, hehe..

Syada syada ! Selamat ulang tahun sayang, dah umur 18 dah hang ye, moga sentiasa senyum tau, kalau ada masalah story la kat aku tau, hehe, may Allah bless you dear, aku sayang hang tau, sory la aku late wish kat hang, serius aku lupa, bila aku tengok tarikh, mula aku perasan macam aku teringat sesuatu, but aku taktau apa, lastly nya, baru aku perasan, laaa ~ besday yayang aku rupanya, haks, maaf ye syg, take care ya, jangan duk diet sangat la tau, nanti hang sakit pulak, maaf la aku selalu sangat marah hang, tapi aku marah bersebab, haha, thankz tahan dengan kerenah aku, moga hang sentiasa dilindungi disayangi dikasihi dan dimurahkan rezeki, if rasa kecundang jangan la cepat putus asa, syahadah yang aku kenal bukan seorang yang cepat putus asa right ??haha, take care tau tau tau , aku sayang hang ni, muah muah muah ! iloveyou ! last ! selamat ulang tahun sayang ! <3


Itu syahadah tudung hitam nya .. haha .. 




Terima kasih sudi baca Entry Ini :)

No comments:

Post a Comment