SHout

18 January 2014

Selamat Ulang Tahun Mak !


Ok hari ni merupakan hari keramat my Mak.. yang ke 51 tahun.. syukur alhamdulilah, umur mak dah pun 51tahun.. even umur dah meningkat tapi rasanya muka taknampak match dengan umur.. bukan aku sorang ja yang perasan ok. Btw gua dah laluinya nya pun adoi, ramai kot yang duk tanya aku betul ke mak hang dah umur 51 tahun, macam takcaya ja, hang nak muhung ka apadia ni.. hatudiaa ~ ni nak habaq mai, aku pun taktau la, maybe baka datang dari kedah kot, sebab mak kepada mak orang kedah, almaklumlah gua pun orang kedah jugak ni, haha, so memang taktahu la . haha.. tapi nak wat guane dah memang lagu tu muka mak, takkan nak makeup  bagi nampak kedut kedut, aish , takmau la kalau lagu tu, tak natural orang duk kata, biasa la mulut orang ni, semua tak kena, cantik duk mengata, tak cantik lagi la duk mengata, lumrah semua tu, haha. syukur sesangat sebab mak gua merupakan seorang wanita yang sakit cantik, even gua setiap hari kena marah, so kay mak ! belasah ja.. hahah , baru best kan , tak syok ar asyik nak manja ja, kang nanti anak naik kepala, jenuh la mak.. haha . 

Nama mak aku, Faridah Binti Awang, mak aku lahir kat Kedah.. tapi mak aku kedah kat tempat yang cakap kedahnya memang phiaww punya la, ni kalau aku dengaq depa cakap pun tobat takpaham punya la, haha..mak aku anak ke5 dari sembilan orang adik beradik.. alhamdulilah semua adik kakak abang mak masih lagi sihat walafiat.. 

To mak, selamat ulang tahun ya, taksempat nak beli kek, cuma boleh buat sotong celup tepung ja tuk celebrate besday.. btw mak tak kisah kan ? haha. semoga mak sentiasa sihat, sentiasa dilindungi, sentiasa dalam keadaan yang tenang, semoga sentiasa gembira, maybe la sometime mak akan rasa sedih, but kami semua takkan tahu apa yang mak alami if mak sendiri tak explain kat kami, kami sebagai anak , sentiasa mendoakan kesejahteraan mak dengan ayah, selama ni mak dgn ayah dah susah payah besarkan kami semua dengan baik . didik kami, bg kami makan minum pakaian tempat tinggal and everything la kalau nak senaraikan memang tak cukup... terima kasih beri kami kasih sayang yang secukupnya, even setiap hari dengar mak berleter.. its k mak.. perkara biasa bagi kami,.. but ! kalau mak tak berleter tu yang akan buat kami luar biasa and akak merindui leteran mak... maybe ~ mak ayah, we love you so damm much ! we dont know how to tell mak dengan ayah that we love you so much ! syg yang tak tercakap la .. terlampau sayang :') 

Selamat ulang tahun Mak, I love You So much :')






Terima kasih sudi baca Entry Ini :)

No comments:

Post a Comment