SHout

12 May 2013

Happy's Today

hi

Hey pembaca , lama kita tak jumpa ye , haks . maaf saya sibuk . Saya skrg berada di alam kesibukan yang agak parah . Jadi payah juga la nak menghupdate blog nie . Dan ini pon hanya la entry ringkas . Terasa malas gilak nak menghupdate . huh ~ 

Selamat Hari Ibu ... to my mom Faridah Binti Awang
Hope may sentiasa senyum , kalau ada masalah share la dgn anak-anak mak nie , kami sentiasa ada untuk mak , kami sayang mak sangat-sangat . Mak jangan suka simpan masalah sorang-sorang . Nanti mak pening , kami tak mau aih mak sakit . MAK , u is the best mom in the world ! I'm really really really love u so much ! mak sentiasa ada masa kami sakit , masa kami ada masalah , kalau anak mak nak apa , mak tetap usaha untuk dapatkannya . u are the best ! Maybe kami nie nakal terlebih , tapi kami tetap cuba jadi yang baik untuk mak , kami akan cuba gembirakan mak walau apa pon , terima kasih mak , terima kasih sangat-sangat , jasa mu kami akan kenang sampai bila-bila . I love u ~


That's my Lovely PARENTS :)


To my Best FRIEND Nurul Ain Binti Azmi ! Happy besday dear ~ Wish u go0d luck , err ~ maaf lah , tahun nie tak ada hadiah untuk hang , haks ~ besday hang jatuh tarikh kita exam , so aku tak sempat la nak pih cari hadiah untuk hang . hanya mampu wish gitu . ala , rileks la . nanti aku pergi bercuti aku cari la hadiah . itu pon kalau aku ingat ye sayang . Ain , aku sentiasa doakan yang terbaik untuk hang , hang sendiri tahu , aku sayang hg nak mampoih , walaupun aku selalu marah hang , tapi adakalanya aku backup hang kan , haha ~ last , HAPPY BIRTHDAY Ain :)


That's ma GIRL :)


sekian..



Terima kasih sudi baca Entry Ini :)

No comments:

Post a Comment