SHout

25 May 2013

Best sangat kah ?

hi


 Hai Pembaca dihormati , apa khabar anda ? ehem-ehem , dulu vanilla coklat , lepas tu entah , lepas tu entah , dan lepas tu hangat pulak cerita kat atas nie , eh ! best sgt ka ? aku ada la terbaca novel dia , Mmmm ~ boleh tahan la , aku rasa novel is better dari drama , maybe citer nie TERlebih hangat sbb ada izzue islam kot ? haks , segak kan dia ? awwww ~ haha , tak habis - habis si kawan aku nie asyik citer pasal nie ja , kawan kat kedah , perak sama ja , eh ! citer nie best , citer nie best ! dah nak pekak telinga aku nie asyik dengar cerita yang sama , Bosan ~ cepat - cepat la habis cerita nie . haha , jahat kan ? biarkan ~ ada aku kisah ... hik . 

Oh ya ~ Selamat bercuti kembali yeah ~ bercuti la hampa sepuas-puasnya , cukup masa datang la sekolah balik k , jangan berhenti sekolah teruis , ishh ~ fikir la masa depan hampa tu , jangan fikir seronok sekarang ja , mak ayah hampa pon bukan boleh sara hampa sampai hampa tua nanti , nanti hampa dah besar dah berjaya, hampa pulak yg sara mak ayah hampa tu , belajar la rajin rajin ye . :)

Sempena cuti sekolah nie , ada 6hari kelas tambahan , ayooo ~ penat-penat , belajar belajar dan terus belajar . tak pa , tahun nie ja , haks . but , nasib la homework tak banyak , sayang cikgu ! haha . 

sekian ~



Terima kasih sudi baca Entry Ini :)

No comments:

Post a Comment