SHout

14 April 2013

Penat itu pasti ~

hi

Hey pembaca yang disanjungi , apa khabar ? sihat ? harap sihat la ea . err ~ aku TERkonpius ,tak tahu nak karang ayat apa untuk entry nie , yang pasti abang aku dah pulang ! selamat kembali ea wahai abg aku yg disygi , hik . kau makin ensem tau ! haha , ok stop cerita pasal abg aku , now aku nak cerita pasal hari nie , err ~ aku kena kawad derr ~ benci gilakk bag hang ! dah la tulang aku belum sembuh sepenuhnya lagi , oh sakit , naseb kawan aku boleh bawa motor , risau pulak aku nak bawa motor dengan kaki aku yg sakit nie , then byk gila homwork nk kena buat , disebabkan kawad terus tertangguh aku punya homework . waahhhh ~ tesyen habaq hang , tak suka gila situasi mcm nie , buat aku lagi sakit kepala ja . err ~ btw , aku memang malas nak karang ayat pepanjang ,  aku serta gambar untuk santapan anda , tengok la ea . 

6 April 2013


































Ini time pergi karnival jom masuk u dekat kuala kangsar , perak . btw tak sempat nak take gambar masa kat karnival tu , sesak ! ramai gila org . haha . yang sempat masa pergi galeri sultan ja . anyway ! aku jumpa dia ! haha . kawan lama ! ! 

8 April 2013










For my adek yang TERlebih manja nie , Happy besday weh ! yang ke 13 tahun , semoga dimurahkan rezeki , sihat dan dapat naik kelas no satu ! hak ! 

10 April 2013







 

Ini semuanya kerana kami berdua dah bosan duduk dalam kereta , makan minumm then tido , then ulang benda yang sama , disebabkan aku teringat camera aku yang comel nie , terus aku menggila dengan adek aku nie hah ~ haha . aku baru lepas stress akibat kena cucuk empat kali gara2 nak ambik darah bagai . err ~ kepada doktor ensem aku tu , thankz yang teramat sangat , sebab dah merawat saya dari masuk hospital tu , kena operate boh besi then sampai la buang besi , pergi setiap bulan utk trima rawatan susulan , tak pernah jemu nasihatkan saya supaya berhati hati bagai , terima kasih sgt2 ! doktor memang terbaik la ! kepada pengarah doktor ortopedik tu ! anda tersangat la baik , walaupun kita jarang meet , but u so awesome ! baik sgt2 ! thankz ea . And kepada nurse praktikal yg rawat sy dlm wad tu , walaupun asyik usik sy kan , asyik buat sy rasa nk marah kan , asyik check tekanan darah sy , asyik tanya sy dh mkn ke belum tu , asyik nk cucuk sy ja tu kan , asyik check suhu badan sy , terima kasih byk2 ~ anda memang ngada2 and penyayang gila ! syg gila anda ! hik , kepada abg naim ! jyeah ! anda memang menyakitkan ati , suka sgt buat sy rasa menyampah ! asyik nk usik sy je kan , asyik nak ugut nak cucuk sy je kan , anda memang jahat ! hahah , but anda sgt la manja ! err , manja ke ? tak ada la , anda awesome , thankz ea teman sy ketika dlm wad , thankz buat sy rasa happy , jyeah ! hope korang semua mendapat balasan yang terbaik untuk masa akan dtg kerana dah pon merawat sy dengan baik sgt :') I love u all !

sekian :)













Terima kasih sudi baca Entry Ini :)

No comments:

Post a Comment