SHout

30 March 2013

Mereka tanya 2 ~

hi

Apabila aku disoal lagi , btw aku memang selalu sangat dah disoal , muka aku nie dah matang sgt kot . dah nampak macam aku nie banyak pengalaman ja , but sokay la , for u , I'll do my best dear ! aku rasa , semua orang ada pendapat TERsendiri , so tak kira la ap jua persoalan yang dikemuka , mesti dalam diri kita ada jawapannya , cuma kita nak dengar pendapat orang lain , lagi banyak kita tahu , lagi banyak la pengetahuan kita , rite ? haha , pendapat aku ja la ..


Assalamualaikum , terima kasih kepada penanya , pada aku , lelaki nie ada banyak sifat , ala serupa ja dengan perempuan nie , cuma lelaki nie terlebih ganas baq kata orang la , adakalanya lelaki nie manja baq hang , TERserlah sifat dia yang manis tu . lelaki akan mudah cemburu bila dapat tahu girl dia kawan rapat dengan lelaki lain , dia akan mudah marah bila girl dia buat benda yang bukan-2 , dia akan mudah marah bila girl dia buat sesuatu yang dia tak suka , and blablabla la , sendiri pikir la , sebenarnya banyak cara nak melawak pon , kadang-2 kita melawak tak ada la teruk mana pon ,  tapi si lelaki nie pulak over terasa , sebab apa ? sebab dia nak manja , dia nak orang yang dia sayang pujuk dia , dia nak tengok sejauh mana girl nie setia dengan dia , dia nak tengok sejauh mana girl nie sayang dia .

Kita sebagai perempuan kalau boleh jangan la melawak dalam keadaan PERLI , kesian tau , aku pernah rasa , dats y aku kata jangan , hahah , kadang-kadang juga , kita selalu nak buat kekasih kita cemburu marah bagai , tapi kalau dapat yang jenis panas baran macam mana ? baru nak start bagi dia jeles , dia dah merajuk , see ? manja kan lelaki nie ? sebenarnya semua lelaki manja la , cuma dia tak nak tunjuk and suka nak nafikannya . nak melawak pon kena la tengok mo0d dia juga , hamboi kau , tak kan la nak melawak masa dia tengah marah ? dah la terbakar kau siram pulak minyak , tak ke nak kena panggil bomba untuk padamkan api tu , apa lah , hati hati la nak melawak pon , oh ya ! jangan la melawak sampai boleh buat dia sakit hati , jangan la melawak sampai dia sedih , kesian dia ~ ok la , btw banyak lagi pendapat aku , tapi arn , sampai tak TERkeluar la idea tu , sebab byk sgt nak cerita kan pandangan aku tu . .  

Sekian dear  ~ 





Terima kasih sudi baca Entry Ini :)

No comments:

Post a Comment