SHout

2 February 2013

No title -_-

hi

Hey si baik hati yang sedang membaca blog aku ini , tahukah anda , aku baru je keluar hospital a.k.a penjara suntikan . Oh my ! so serius weh ! TERsangat serius ! benci + menyampah + meluat + sakit + kecewa + sedih + terseksa = GILA ! Act , aku baru je melepasi sesi pembedahan untuk membuang besi yang dimasukki bagi support aku punya tulang yang patah pada 1/11/2011 (sgt cantek itu no maa ) . 27/1/2013 aku bertolak ke kelantan , 28/1 aku masuk hospital , 29/1 aku harus menjalani itu pembedahan maa ~ sepanjang aku duduk dalam hospital tanah merah , kelantan tu , aku betul-betul terasa nak pengsan , cause ada ja nurse , doktor yang nak suntik aku . SAKIT derr ~ sakitttttttt !! itu je aku nak citer bab tulang nie . Tokleh citer panjang-panjang sat g ada pulok yang tunggu aku lama . kang tak pasal aku kena pujuk dia merajuk , kihkihkih ~

Btw ! aku dah ada LESEN ! ehem - ehem . bangga sekejap je ~ eh ! suka hati nenek tokwan aku la nak bangga lama-lama pong kan ? bukan kacau line internet hampa pong kan ? tralalalala ~ haha . Alhamdulilah , terasa lega dah lepas pon test jpj . abang jpj garang-garang , tahulah segak , jangan la garang sangat , takut moyang aku , aish ! takut memang takut , siapalah tak takut kan nak buat test jpj . dengar org sebut JPJ pong dah kentaq lutut , tambah nk berdepan dgn JPJ , lagi la , terasa kentaq abes semua , rasa serba serbi tak kena ja . ada org tu bagi tahu aku , "jangan takut sangat , nanti semua lupa . Buat dengan tenang tau , aku doakan hang" ehem , ehem , ayat dia ~~ heheh , ayat ayah aku pulak mcm nie "Dah sedia ka nak ambil test tu ? kalau ta ready lagi tak payah ambil" hamboi , serius ja ayat ayah aku , hahaha , siap kol kawan dia lagi . punya nak bagi aku lulus la , sayang AYAH ! hehe . Baru-baru nie mak aku bangkitkan cerita pasal nak beli moto untuk aku tu , mak aku tanya apa no plat moto yang ayah tempah untuk aku tu . yes ! tapi sayang aku tokleh naik moto la sekarang . maybe bulan 4 nie baru aku boleh naik moto , bulan 4 ke ? tak yakin la , mungkin bulan 5 or 6 , takut pulak nanti tulang aku retak kang mampus aku , baru je nak camtum dah patah pulak , kang ? kang ? hahah 


Jyeah ! akhirnya aku berjaya publish entri setelah sekian lama tak menghupdate blog nie . Alhamdulilah , cukup la setakat nie . bubye :)








Terima kasih sudi baca Entry Ini :)

No comments:

Post a Comment