SHout

1 January 2013

Selamat Tahun Baru :)

hi

Alhamdulilah , kita dah poun masuk tahun 2013 . Terasa baru semalam aku hambek exam PMR . tup tup tahun nie aku nak ambik exam SPM dah , ya ALLAH . tanpa aku menyedarinya , masa terlalu pantas , aku semakin meningkat tua , Hatudiaaa ~ ayat aku , anyway ! 

:: SELAMAT TAHUN BARU :: 

selamat tahun baru kepada semua , aku harapkan tahun baru nie hari hari yang hampa lalui adalah lebih baik dan berjalan dengan lancar , perkara yang baik baik je la . Yang mana berniat nak buat benda jahat tu , aku harap niat hampa tu tak menjadi . ALLAH maha kuasa , hengat tu ! dah - dah , moh le teman nak bercerita sikit nie , hamboi ! sejak bila aku pandai cakap loghat perak nie , HAHA . start now ! jyeah ! :D Hmmm . Masuk ja tahun baru nie , dekat pesbuk , dekat skype , dekat whatsapp , dekat viber , ramai yang dah wish happy new year , tapi ? tapi ? tapi ? aku still menunggu text from someone , dia still ingat aku ka ? eh ! tak kan semudah tu dia lupakan aku ? eh ! siapa tahu pemikiran orang , eh ! tapi aku still tunggu dia , aku rindu dia , aku rindu dia sangat - sangat , tapi apakan daya ego mengatasi segala , ego dia , ego aku , bila bergabung jadi apa pong tak boleh ! biar la . biar ego yang menguasai kami , nak jadi apa pon jadi la , aku dah malas nak pikir lagi , azam baru la katakan , HAHA 

Dan sekarang bermula riwayat aku sebagai seorang pelajar tingkatan 5 , yang perlu menghadap buku , perlu berdepan dengan pelbagai kerenah kerenah homework yang banyak , kena jawab soalan soalan yang bakal muncul dalam kertas yang bertimbun timbun itu , Wah ! sungguh dasyat ! wah ! tidak ku sangka sangka SPM bakal tiba , dan aku harus tempuhinya tidak lama lagi , wah ! sungguh aku terasa mimpi , banyak halangan untuk tahun ini . Dan aku harap sgt aku mampu laluinya dengan tabah dan penuh semangat gitu :)

sekian :)

Terima kasih sudi baca Entry Ini :)

2 comments:

  1. Selamat Tahun Baru dan semoga berjaya dalam SPM ye kak =)

    ReplyDelete
  2. Selamat tahun baru liya walaupun dah terlambat , good luck SPM , kita sama2 SPM tahun ni ! Doakan alia juga ya :D Hari ni Maulud Nabi . So , Salam Maulidur Rasul ya liya :D

    ReplyDelete