SHout

28 December 2012

Jumaat Akhir untuk tahun 2012 :')

hi

Alhamdulilah Kita dah pun hampir sampai ke penghujung tahun ini , hanya berapa hari ja lagi tahun ini sampai ke penghujungnya la , HAHA , pening-pening . Dan berapa hari ja lagi kita akan masuk ke tahun baru , HAPPY NEW YEAR gituwww :) tapi ? tapi ? tapi ? dah ke kita bersedia nak melangkah ke tahun baru nie ? dah ke pasang niat yang baik untuk diri kita ? err ~ maksud aku , azam baru ok , jyeah ! bila kita nak melangkah tahun baru nie , aku suka betul dengar orang punya azam baru , macam-macam azam la kan . Act , kita semua tahu kan , hari nie hari jumaat yang terakhir untuk tahun nie , terasa sekejap ja masa , kita dh pon sampai ke penghujung tahun :)

Tanpa aku sedar , tahun depan aku dah masuk form5 , senior ok senior , HAHA , tapi ? tapi ? tapi ? bukan bermakna aku akan membuli junior aku yang baik hati nie k , aku pun nak jadi senior yang mampu dihormati semua orang , tahun depan dah SPM ! spm ! SPM ! dan SPM ! sibuk pulak la aku tahun depan , pergi sekolah pukul 7pagi balik pukul 5petang , malam buat hWork then study , Dan itu la yang berlaku semasa aku nak exam PMR , dan mungkin akan berlaku dan aku rasa pasti akan berlaku lagi tahun depan . so k , demi SPM , apa pong bulihhh ~ 

Dah la , Biarkan dulu apa yang berlaku di atas nie , sekarang aku nak kongsi azam baru aku nie hah , Semua orang ada azam sendiri arn ? apa azam hampa guys ? apa ? apa ? kongsi la dengan aku . ala , rileks la , aku tak curi aih azam hampa tu , watlekkkk sudah ~ ok ok ok , azam aku ,

Aku nak jadi seorang anak yang baik , pergi dan balik sekolah cium tangan mak ayah , tak nak jadi anak yang kadang kadang bengong kadang kadang bijak , HAHA , aku nak jadi anak yang baik untuk mak ayah aku . For kekawan aku , aku nak jadi seorang kawan yang mampu memberi kawan aku happy , aku tak nak jadi kawan makan kawan , aku tak nak buat kawan aku sedih . dan for someone yang aku sayang dah pong pergi dari hidup aku nie , Aku harap aku mampu kuatkan semangat tanpa dia , aku tak nak menangis sebab dia dah , aku mungkin akan cuba menerima yang dia dah pong pergi dari hidup aku , dan aku sentiasa mendoakan dia bahagia dengan orang yang dia sayang sekarang . terima kasih aku ucapkan sebab mengajar aku segala-galanya , Untuk diri aku sendiri , aku nak jadi diri aku sendiri , aku nak kuatkan diri aku walau apa pong yang berlaku , mungkin kadang-kadang aku lemah , tapi dengan adanya ALLAH , family dan kekawan aku , aku akan cuba untuk kuat :') demi SPM aku cuba kuatkan semangat , 

:: INSYAALLAH ::

Hatudiaaaa ~ panjang kan azam aku ? act panjang lagi , tapi aku pendekkan tu , Dan aku harap aku mampu melakukannya , Aminnn ~ 


Jyeah ! nak jugak aku tempek pic aku nie hah ! hah ! ini la wajah sebenar aku ! haha , kenal ? kenal ? hey kawan ! gembira kenal dengan awak ~ Eh ! tetiba , hihihi , 
mulakan hari anda dengan senyuman , sembunyi kesedihan , melangkah la ke tahun baru dengan penuh semangat , yang berlaku jadikan pengajaran , yang pergi biarkan pergi , tak usah ditangisi lagi , mulakan tahun baru anda dengan senyuman paling menawan yang mampu memberi anda kekuatan dari anda terus lemah , 

Sekian :)


Terima kasih sudi baca Entry Ini :)

No comments:

Post a Comment