SHout

13 December 2012

Kena masuk hospital lagi ...

hi


Hey rakan blogger sekalian , Hey rakan laman sosial bagai . Hey manusia yang baik hati lagi pemurah . aku rindu padamu semua , jyeah ! geli geleman pula bila aku nak baca itu , HAHA.
 . Apa khabar weh ? sihat ka ? dah pergi holidays mana ? ke duduk rumah ja ? hehe . macamana pon boleh . Eh ! aku terasa dah semakin kekok la nak update blog nie , otak aku nie dah membeku . hamboi ! ayat MEMbeku . terasa tak tahu nak taip natang apa . serius la ! dah lama aku tak update blog nie kan , aish ! payah ! payah ! kalau busy sangat nie . sampai kekawan aku kata la , bW banyak kali dah , entry tetap sama , UpDate la weh ! kihkihkih .

Ok ok ko~ aku aku aku aku tak tahu nak taip ap nie weh ! tu la . silap aku juga lama sangat berehat dlm dunia blog nie , kan ? lama gila aku tak update . hehehe . k la k la k la ..

Act , baca dah tajuk entry nie yang sudah TERsergam indah di atas sana tu ? konfem dah kan ? kan ? kan ? sapa pula yang nk kena masuk hospital nie , Jyeah ! aku la tu . Ingat syok ka duduk dalam hospital tu ? waaaaa ! >.< tak syok gila , dah la kena bangun awal pagi , doktor datang nk check lagi . tiap malam makan ubat , kalau pil selamat la badan aku , kalau suntik memang naya la aku , serius ! aku benci kena suntik ! tahun nie entah berapa kali dah aku kena suntik , see ? sampai tak terkira aku terima suntikan , suntikan ubat la , suntikan ayaq la , nak kena ambik darah la . aish ! tahan je la ,

MMmmm... awal tahun depan aku akan masuk hospital . maybe dalam 4 or 5 hari kot . Story dia macam nie , TeRciptalah alKisah blablabla . Eceh ! haha . 10/12 aku pergi jumpa doktor , elok ja sembang dengan doktor tu pasal tulang aku , tetiba doktor tu kata kalau boleh besi itu akan dibuang secepat mungkin , wah ! aku TERkejut beruk sudah ! aku kata la , buat la lepas SPM . senang sikit . Doktor kata . ish ! mana boleh . lambat sangat tu . mmm... bincang punya bincang , doktor dah set time aku akan masuk wad pada 28hb Januari 2013 nanti . then 29/1 aku akan di operate . takut woi . seram aku bila pikiaq pasai operate tu .

Jyeah ! itu je pon cerita aku nak kongsikan . heheh , tak ada idea nak story pepanjang la , nanti nanti la aku pikirkan lagi ,

thankz for support my blog .
love u :)

sekian ...

Terima kasih sudi baca Entry Ini :)

No comments:

Post a Comment