SHout

2 November 2012

kuatkah aku ? :(

hi


Hey , hello , hye . Iy . erk sewaktu dengannya , aku , aku , aku kan , siyesli aku memang tak ada mo0d gila . terasa berat sangat beban yang aku tanggung . Ya ALLAH , kuatkanlah hambamu yang seorang ini . 

Weyh ! apa lagi aku boleh buat supaya perasaan itu hilang dari fikiran sekaligus dari hidup nie . aku betul-betul dah fed up dengan semua nie . aku betul-betul tak mampu tahan dengan semua nie weyh ! serius . aku benci dengan apa yang berlaku , aku benci sebab airmata aku mengalir sebab dia , tapi apa aku boleh buat . aku dah tahan supaya jangan sedih lagi , jangan nangis sebab dia lagi . tapi aku tak mampu , aku tahu aku nie degil . dah hampir 11 bulan aku sedih sebab dia , berbaloi kah aku sedih sebab pemergian dia dari sisi aku ? berbaloikah weyh ? 

ada dua cerita yang aku nak sampaikan , yang berlaku hati ini . 

1st , hari nie hari jumaat kan ? jyeah ! hope u know that . hari nie kami ada jamuan untuk semua PEMBIMBING RAKAN SEBAYA (prs) . ala , jamuan kecil-kecil ja . sebab prs sekolah kami tak berapa nak aktif sangat . pada mulanya aku rasa bahagia sangat sebab dapat tengok wajah Mr.Penguin , he so SMART ! pada masa tu , aku terlalu berharap agar masa berhenti untuk seketika . supaya aku dapat tengok wajah dia buat kali TERAKHIR  :( terakhir weyh ! tolong la faham ia kali terakhir . lepas nie entah bila pulak aku dapat tengok wajah dia secara face to face . aku takut sangat apabila hari terakhir ini tiba . and sekarang ia memang dah tiba pon , tadi memang aku tengok dia puas-puas la . sekali pujuk hati aku yang sedang merajuk nie , oH ! gediknya aku -.- lama dah aku minat kat dia . sejak aku masuk sekolah tu lagi . masa aku form 2 . sampai la skrg aku form 4 . apa boleh buat kan , tiap kali aku tengok dia . aku pasti tersenyum . yang aku bertambah suka masa dia senyum saat dia tegur aku . aku tak akan lupa itu , senyuman dia begitu mahal , dia jarang senyum . selasa nie dia nak hambek exam SPM . harap dia dpt jawab dengan tenang dan baik . hope u know , I never forget u !

2nd , ex aku anta mcg . wadefak lu ! perlu ke dia nak sakitkan hati aku lagi ? dia anta mcg , aku reply , then dia senyap . dia buat aku tertunggu-tunggu mcg dari dia , how dare u do that for me ? :( why ? why ? motif ? motif ? tak puas lagi ka hang nk sakitkan hati ? tolong jangan buat aku merana lagi . tolong jangan buat aku rindu kat hang lagi . aku kat sini dah cukup menderita weyh ! tolong la faham . aku rindu hang , kenapa hang buat aku macam nie ? mangkuk betul la . 

Just that yang aku ingin sampaikan , sumpah ! aku pong tak reti nak explain apa yang aku rasa sekarang . aku dah agak bengong , aku bengong sebab depa berdua la . aku betul-betul tak kuat nak hadapi semua nie . serius . aku tak kuat , tapi apa aku boleh buat lagi . aku rindu dia :(

sekian :(



Terima kasih sudi baca Entry Ini :)

No comments:

Post a Comment