SHout

8 February 2013

Alhamdulillah ..

hi

Hey peeps ! ehem - ehem , hilang pulok ayat aku nak update blog nie , ayak ! *kunyah batu* Act , aku nak ucapkan alhamdulilah dan syukur sesangat org tu dah bahagia , aku risau gila bila dah sakitkan hati dia , Serius ! bukan salah aku pon :/ aku tinggalkan dia ada sebab . Lagi pong kami kawan , ehem ehem , kawan baik , hahah , baik la sangat , deret kena sakat dengan aku ja org tu , kesian dia , naseb malang sungguh dapat kawan macam aku , tralalalalala~ kami kawan ja , so tak ada isu tinggal-2 la kan ? kenapa kawan dia semua salahkan aku ? tahulah kawan hampa hensem , jangan la ajak geng serang aku -.- dayus kay dayus , hahah , apa kena mengena la pulak dengan dayus , iyelah , dayus ar , hampa laki , aku perempuan , jangan nak buat kejam sangat la kan , Ramai kawan aku dekat kedah tu , hampa tu apa lah sangat kan , hikhik . *percayalah ..

Aku rindu telatah dia paksa aku makan , aku rindu dia cakap loghat kedah dengan aku , aku rindu nak dengaq dia nyanyi , aku rindu nak dengaq dia gelak , aku rindu nak dengaq suara dia , aku rindu nak tengok gambar yang dia snap , aku rindu nak tengok gambar yang dia edit , aku rindu nak komen status-status jiwang dia , aku rindu nak perli dia , aku rindu nak dengar rintihan dia , aku rindu nak dengar impian dia , aku rindu nak dengar dia bercerita , aku rindu nak merajuk dengan dia , aku rindu nak dengar suara dia time pujuk aku , aku rindu nak dengaq suara dia suruh aku study tiap-tiap hari , aku rindu semua itu . Serius !

But ! it's not my fault ! why everyone wants to blame me ? kenapa ? kenapa ? teringin nak kena tembak dengan aku gamaknya -.- jeng jeng jeng , oh ya ! lupa pulok nak cerita , dua tiga hari lepas aku online la pesbuk , lepas cari bahan nak buat karangan sample untuk cikgu , TErajin pulok nak online , tiba tiba , aku terpandang satu word ! dan satu word jugak teruis ada dalam pala hotak aku lepas baca word yang ada dalam pesbuk tu  , *paham ke idoknye ? ahh ! pedulikan , word yang ada dalam pala hotak aku ialah , "alhamdulillah" 

Itulah yang mampu aku ucap lepas tengok + baca word dalam pesbuk tu , *word apakah ? mmmm . biar lah aku seorang je yang tahun word apa okeyhh .. ehem ehem , aku bahagia sangat bila tengok dia bahagia , aku tahu dia seorang yang kuat , *lelaki la katakan ,,, 

Untuk dia , ehem - ehem ~ Cayalah kau bro ! aku doakan hang bahagia dengan kakak itu taw ! aku tahu silap aku jugak sebab bagi hang harapan dulu , aku minta maaf sebab dah sakitkan hati hang , aku sedar aku tak patut buat hang macam nie , tapi aku terpaksa jugak buat , aku tak nak bagi hang harapan sedangkan aku memang tak boleh terima orang lain lagi masa tu , hati aku still lagi sakit , tapi hang tak pernah jemu buat aku gembira , tiap hujung minggu hang call , setiap kali hang call la aku menangis , tapi hang tak pernah fed up , hang layan aku dengan baik sangat . mungkin hang terlalu baik untuk aku , sampai aku tak boleh terima hang , serius ! hang seorang yang bercita-cita tinggi , hang ada impian yang sangat indah , aku suka sangat dengar hang cerita pasal impian hang , aku sentiasa mendoakan hang dapat keputusan yang terbaik dalam spm nanti ! pastikan target hang tercapai taw ! aku sentiasa mendoakan hang , mungkin hang tak tahu . setiap hari aku usha wall hang , comel jak aku tengok gambar awek hang , Untung dia , aku jugak doakan hubungan hampa kekal hingga akhir hayat . 

______________________________________________________________________



Terima kasih sudi baca Entry Ini :)

2 comments:

  1. sbr ye dear..akak tahu hati adeq mesti ade cemburu dan sedih jugak kan apabila "kwn adeq" tu ada kakak bru tu.sbb akak pn pnh rse cm tu.akak pn pompuan.apa2 pn.adeq sbr ye..be strong..

    ReplyDelete
  2. ye kak , semestunya lia rasa sedih + happy :) rasa bahagia sgt bila tgk dia pon bahagia ..

    ReplyDelete