SHout

17 October 2012

Exam final right now ~

hi

Yeah , I'm back again , again and again . Of course I am . that my blog right ? not your , teuw . alhamdulilah . aku masih bernafas dengan elok sekarang , maseh boleh update blog comel aku nie . syukur la . hangpa sihat dok ? harap hangpa sihat la ea sayang . take care yourself k , jangan terlalu paksa diri . rehatkan diri sama . 

Espeaclly , aku nk cerita pasal exam yang start esok . nampak tak kejahatan yang aku dah buat ? parents suruh study , kata la nk study guna tenet . belajar dalam tenet ja , E-learning la katakan , last-II e-learning kemana , study kemana , and aku pong entah kemana , terasa macam nk pergi ke arah katil ja . maw baring :'( letih weyh letih . asyik study . kat sekolah lagi . kelas tambahan lagi , study kat rumah lagi . hope aku maseh waras la . jangan tanya kenapa kalau aku gila suatu hari nanti . hoyehh ~ 

Exam start esok 18/10 ---> 2/11 . so kira la sendiri berapa hari . sehari satu subjek . aku ambik 10 subjek . waaaa ~ terasa beban nya -.- mesti org akn kata , dah tahu exam pih la study , yg dok hadap laptop pasaipa , eh ! saya dah study la atuk woi . so skrg rehat2 la kejap . ta yah nak bagi otak stress sgt la kot nohh ~ kesian dia . 

yeah ! I want to go now , please , pray for me k , I don want to fail , 1st paper is English , so how with my english ? broken right ? oh God , my English very low , what I've to do ? I'm Low ! L.O.W ! ! u know right ? oyeh ~ I've to go now . bubye , pray for me dear ! thankz you ^^

Cekian ^^


~ EXAM FINAL ~


Terima kasih sudi baca Entry Ini :)

No comments:

Post a Comment