SHout

13 October 2012

Final Exam coming again :'(

hi

Hey everyone ! I'm Here ! want ask me somthing ? yeah ! gila right ? Act , setelah lama aku MENGusha blog PURPLE kesayangan aku nie , terasa nk hupdate lama dah , tapi kan ? kesibukan sudah pun menghalang aku , nampak kejelesan yg terpancar kat ? ehh ! siapa yg jeles ? eh ! mana aku nk tahu , heheh . ala , rileks la bro , kita santai-2 dulu , buat apa nak kalut ? mesti hang sibuk kan ? ta pa . aku paham , aku sedang pon mengalaminya , dan aku terasa macam nk tumbuk-2 dinding , buku , buku , buku . dan buku yg aku hadapi , walaupun bosan + menyampah dgn buku itu , tapi aku tetap setia bersama buku , aku memang seorang yg setia , apehal ? baru tahu ka ? kesian kau -,-

Lupa pulak nk wish , weyh ! happy OKTOBER ^^
wat der fakk ! sokay right ? aku wish jugak kan ? kan aku dah kata aku sibuk . sibuk kay sibuk , mohon mengerti kesibukkan yg aku hadapi saat ini . 1.Oktober ri tu mang aku nk wish , ak nk update blog nie . tapi ta sempat . ada event ap ntah . aku pon dah tak hengat . ouch ~ semut byk kat umah aku , dan banyak jugak semut yg aku dah TERtelan . yey ! sedap sangat , pergilah rasa weyh ! ^^

Bulan 10 adalah bulan yg telah meninggalkan kesan parut di badan aku , hang pa tau kan , 28.OKTOBER.2011 aku excident kat jeli kelantan , dan aku tak kan pernah lupa semua itu , tak akan pernah lupa ! syukur la aku dah pon sihat sekarang , syukur sesangat , dan aku sedang menunggu saat nak buang besi pulak , dan menunggu saat2 nk jumpa dokter handsome aku weyh ! hah ! itu paling penting . HAHA . 

Okey , aku tahu , aku dah pon banyak sangat merapu , sebenarnya nk cerita pasal final exam . tapi dah TERmasuk citer2 lain pulak , almaklumlah , aku kan jarang update , yeah ! FINAL EXAM Coming soon ! so soon ! yeah ! best kan ? best sgt ., best sampai tahap nk pengsan , yuhuuu ! aku exam nextweek weyh ! minggu depan kay minggu depan ! erk , sila scroll kebawah weyh !







Dan hanya ini yang mampu aku tunjuk kan , dan aku maybe akan menjadi seperti budak perempuan di atas bahkan maybe lebih teruk dari itu , 

Ya ALLAH , tenangkan hati hambamu ini semasa menjawab soalan peperiksaan nanti , hilangkan perasaan gemuruh di jiwaku ini ya ALLAH , hanya padamu aku berserah , hamba memohon kepadamu , berikanlah hamba kekuatan dan tubuh badan yang sihat semasa hari peperiksaan nanti . Amin ya robba allamin ~

Sekian ~



Terima kasih sudi baca Entry Ini :)

No comments:

Post a Comment