SHout

25 October 2012

Selamat Hari Raya Haji ^^

hi


Hello , heyo , hey ! watchuwant , jyeah ! tetiba -.- kenapa aku merasakan kepelikkan dlm entry aku ini . yeah . sendiri punya pasai la kan . eh ! apa khabar weyh ? sihat ? kepada wahai lembu-lembu sekalian . mohon anda bersedia untuk esok ea . heheh . kesempatan yang terluang nie , aku dengan bangga nk mengupdate blog sat nohh . lepas penat wat keja rumah nie . pepagi lagi dah kuar g beli barang nk masa untuk esok . and jugak beli selipar untuk raya . see ? aku pakai selipar je . tak ade duit nk beli kasut mahei mahei la . selipar asadi ja mampu . haha . then lepas kemas ruang tamu , ruang dapur and sidai baju . baru la aku boleh jenguk blog purple aku nie . dah sempat aku nk update la sat ^^ sini ! sini ! 




kepada semua umat ISLAM di dunia ini . jangan makan daging banyak sangat taw . almaklum la . esok kan banyak daging . eh ! tgk gambar lembu kat atas nie , omey kan ? omey sangat ! haha . k la / out-out . dh bising org dlm umah nie . jeles aku hadap laptop la tu . haha . kbaii /

sekian ^^

Terima kasih sudi baca Entry Ini :)

1 comment: