SHout

25 March 2013

Cerita ini...

hi

Hey peeps ! aduhai , lama gila baq hang tak hupdate belog purple , almaklum la calon espiyem ~ dengan itu la ini la , sampai nak on laptop pun tak sempat habaq hang , erk . apa khabar ea ? sihat ke ? hope sihat la , btw happy HOLIDAYs ! walaupun dah lama start , tapi aku peduli apa , lantak aku la nak wish apa pun kan ? tralalalala ~ disebabkan lama tak update , so aku gagahkan jugak la updatekan , lagi pun aku memang byk sgt nak ceritakan sampai tak tahu nak mula yang mana dulu la . 

Sebelum tu , abang aku baru ja balik U dia , oh my ! aku tak nak dia pergi :( sebab bila dia tak ada , aku mula rindu dia , tak ada orang nk bergaduh dengan aku , tak ada orang nak sembang dengan aku pasal bola , tak ada orang yang ajak aku tengok bola tengah-2 pagi , aku rindu saat dia ada di sisi aku , aku rindu nak dia masak meggi untuk aku , ok aku poyo TERlebih pulak ~ anyway ! doakan untuk abg aku lalui dia punya exam sem1 , moga dia dpt jawab dgn tenang , lepas exam dia cuti 2months! jyeah ! suka gilakkk ! haha ,

Cerita lain pulak , aku masuk sekolah hujung bulan 2 , dan aku baru je menempuhi alam ke'exam'am . dan terasa nak pecah otak aku jawab soalan yang aku tak belajar ! oh my ! terasa nak jerit kuat kuat ja ! aish ! tapi alhamdulilah , aku dapat juga jawab soalan tu , cikgu kami kata , "pemeriksa kertas bukannya zalim , jangan tinggal kertas kosong" so ? yang mana aku tak tahu jawapan apa , macam kawan aku kata , fikir jawapan ikut logik , hatudiaaa ~ hamek kauu ~ tapi kan , tapi kan , alhamdulilah , paper perdagangan aku dapat A , haha ., 

Cerita lain lagi , al-Fatihah untuk seorang kawan aku yang tinggal di kedah telah pun kembali ke rahmatullah , siyesli ! aku pun baru tahu hari nie , arwah pergi awal bulan 3 , arwah baik orangnya , peramah , happy dan comel . Aku kenal dia pon masa form 1 , kami masuk choral speaking sesama , tiap-2 hari gurau dengan dia , dia baik sgt ! kata kawan aku , dia salah makan ubat atau elergi . itu saja maklumat yg aku tahu , btw , aku betul-betul tak sangka . Al-Fatihah untuk Fatin Amanina ~

Cerita seterusnya , congratulation kepada semua calon SPM batch 1994 , tahniah juga kepada kak Ain Alias dpt result gempak gila ! 8A 1B+ kan ? syukur la , dan tahniah kepada akak atiey ezzati katanya dapat 7A kan ? tahniah ea ! tak lupa jugak beg oren ! haha , tahniah jugak untuk hang ! tak kisah la , dapat result apa sekali pon , kalau nak menyesal pon dah tak guna org tua-2 kata , yang lalu biarkan lalu , skrg pikir la macam mana kita nak majukan diri kita untuk masa depan yang lebih cerah , ecewah ! haha , over pulak ~ sekali lagi ! TAHNIAH ! ! doakan untuk calon SPM tahun nie  pulak ea :)

Cerita lagi , aku sering TERbaca status-status kat pesbuk , katanya bagi keja sekolah seminggu macam bagi keja sekolah sebulan , setahun , hamboi kau , apsal tak kata seribu tahun ja , aku bukan nak kata , ye la , cikgu bagi homework sebab taknak kita buang masa dengan benda tak berfaedah , kenapa la semuanya tak paham , asyik nak merungut ja kerja kau jemah ! kalau agak hang dah pandai , macam sir johnny aku kata , pergi pejabat sekolah potong nama la , easy right ? tak perlu dah datang sekolah , tak perlu dah buat keja sekolah . so , pergi la cepat cepat potong nama yea..

Cerita akhir : Sekian Semua , sayang hang yang baca nie 

            



Terima kasih sudi baca Entry Ini :)

1 comment: